Święto 31. Bazy Lotnictwa Taktycznego
5 września 2015 roku 31. Baza Lotnictwa Taktycznego obchodziła swoje święto. Uroczystości rozpoczęły się o godzinie jedenastej uroczystym apelem, w trakcie którego nastąpił przelot czterech samolotów F-16. Apel zakończył się występem Orkiestry Reprezentacyjnej Sił Powietrznych oraz defiladą pododdziałów.
Po zakończeniu apelu rozpoczął się blok pokazów w powietrzu. Publiczności zaprezentował się Zespół Akrobacyjny „Orlik”, samolot Boeing Stearman oraz Grupa Akrobacyjna "Żelazny", która dała pokaz przy użyciu samolotu Extra 330LC, dwóch Zlinów 50LS oraz szybowca MDM-1 Fox. Ponadto w pokazie gaszenia pożaru zaprezentował się An-2 z Aeroklubu Ziemi Lubuskiej.
Mocną stroną pikniku była wystawa statyczna, na której zaprezentowano wiele maszyn używanych w Siłach Powietrznych aktualnie oraz w przeszłości. Uroczystość uświetniły swą obecnością również, należące do niemieckiego Luftwaffe, Eurofighter Typhoon oraz Tornado ECR.
Prawdziwym hitem wystawy statycznej był jednak, wyremontowany w Krzesinach, pierwszy odrzutowy samolot myśliwski polskiego lotnictwa Jak-23, należący do Lubuskiego Muzeum Wojskowego w Drzonowie. 10 grudnia 2013 roku rozpoczął się, trwający dwa dni, demontaż znajdującego się w Muzeum samolotu. W ramach przeprowadzonego w Poznaniu remontu usunięto stare powłoki malarskie, a następnie wycięto i wykonano na nowo wiele elementów poszycia, skrzydeł i wyposażenia. Do prac włączyły się Wojskowe Zakłady Lotnicze Nr 2 w Bydgoszczy, które pomogły w wykonaniu oszklenia kabiny oraz przekazały wiele elementów montażowych. Remont zakończył się nieoficjalnie 26 sierpnia 2015 roku prezentacją gotowej maszyny dowódcy 31. BLoT oraz przedstawicielom muzeum z Drzonowa. Zgodnie z umową przez pięć lat samolot przebywać będzie w Krzesinach. W czasie tego okresu jego malowanie i oznakowanie nawiązywać będzie do 2. eskadry 62. Pułku Szkolno-Treningowego Lotnictwa Myśliwskiego, który w 1954 roku używał tych samolotów na Krzesińskim lotnisku. Po ustalonym okresie przywrócone zostanie oryginalne malowanie, a samolot wróci do muzeum w Drzonowie.
Najważniejszym momentem pikniku był jednak premierowy pokaz przed publicznością pierwszego polskiego pilota pokazowego F-16. Przez okres trzech tygodni kpt. Robert "Bluto" Gałązka szkolony był przez pilota majora Georgosa Androulakisa, który od roku 2014 jest liderem i pilotem greckiego zespołu Zeus. Krzesiński debiut polskiego dema odbył się na samolocie F-16D, w kabinie którego zasiedli obaj piloci, gdyż pokaz ten był jednocześnie lotem certyfikującym. W skład zespołu F-16 Tiger Demo Team Poland, poza pilotem, wchodzą również safety observers: kpt. pil. Dominik Duda, por. pil. Wojciech Kieczur i por. pil. Michał Wachałowicz, komentator ppor. pil. Kajetan Łapczuk oraz kamerzysta st. chor. Tomasz Mroczkowski.