BAE Systems Australia regionalnym centrum wsparcia samolotów Joint Strike Fighter

BAE Systems Australia została wyznaczona jako dostawca usług w zakresie obsługi technicznej, napraw, przeglądów i  modernizacji samolotu F-35 Lightning II Joint Strike Fighter (JSF) w regionie Południowego Pacyfiku. Działalność ta ruszy na początku 2018 roku. Prace zlecone w ramach kontraktu będą wykonywane w Williamtown, w Nowej Południowej Walii, gdzie obecnie BAE Systems prowadzi kompleksowe działania wspierające flotę samolotów szkolenia zaawansowanego Hawk MK 127. BAE Systems Australia będzie zajmować się kompleksową obsługą techniczną płatowca i utrzymaniem w eksploatacji globalnej floty JSF w regionie Południowego Pacyfiku.

Jako regionalny główny wykonawca, BAE Systems jest zobowiązane do zmaksymalizowania udziału australijskiego przemysłu. BAE Systems nawiąże współpracę z małymi i średnimi firmami, które pracują dla rządu Australii w ramach programu zaangażowania przemysłu australijskiego w program JSF. BAE Systems będzie kontynuować również bliską współpracę z australijskimi działem programu JSF, wspólnym biurem programu F-35 JSF (znajdującym się w Stanach Zjednoczonych Ameryki) i firmą Lockheed Martin Aeronautics w ramach działalności regionalnego warsztatu obsługi technicznej, napraw, przeglądów i modernizacji JSF.

David Allott, Prezes BAE Systems Australia powiedział: „Jesteśmy zachwyceni z otrzymania takiego znaczącego zakresu pracy. Nasze sprawdzone zdolności obsługi samolotów odrzutowych w Williamtown, w połączeniu z naszym zdecydowanym postanowieniem o współpracy z przemysłem australijskim, zapewniają, że międzynarodowi partnerzy i klienci kupujący JSF w ramach programu zagranicznej sprzedaży wojskowej (FMS) będą mieli stały dostęp do doskonałego, strategicznie ważnego regionalnego warsztatu”.

BAE Systems Australia od ponad 15 lat wspiera eksploatację samolotów bojowych tego kraju, za pośrednictwem kontraktów opartych na zapewnieniu dostępności. Firma dostarcza projekty oprogramowania, rozwoju i ciągłego wsparcia eksploatacji dla wyposażenia samolotów bojowych Hornet, zarządzając zakładami zajmującymi się wsparciem zintegrowanej awioniki i wyposażenia. Nadzoruje także stan floty Super Hornetów, Hornetów i Hawków oraz zapewnia integrację i wsparcie eksploatacji floty śmigłowców Chinook, Seahawk i samolotów AP-3C Orion. BAE Systems Plc jest producentem tylnej części kadłuba, usterzenia pionowego i poziomego oraz końcówek skrzydeł F-35. Firma odpowiada także za instalację paliwową, system ratunkowy załogi, instalację tlenową i klimatyzacji oraz integrację układu zarządzającego prognozowaniem eksploatacji oraz wsparciem integracji samolotów z brytyjskimi lotniskowcami.

Rok:

Wydanie nr:

RELACJE

ARTYKUŁY
  • Prezentacja AW101 w wersji HH-101A w Polsce
  • Projekt Arado
  • Xtreme Sky Force
  • H225M w bojowej wersji morskiej
  • 60 lat KLM w Polsce
  • Kuwejt zamawia 30 H225M Caracal
  • Airbus Helicopters na MSPO 2016
  • Airbus opracowuje w Polsce nowe wirniki
  • Nowe połączenie LCJ - CDG
  • CV-22 Osprey w Powidzu
  • X Akademickie Mistrzostwa Polski na Celność Lądowania - zapowiedź
  • Otwarcie fabryki Azura Polska w Łodzi
  • Śmigłowiec uderzeniowy Tiger HAD
  • Prezentacja śmigłowca Tiger
  • Madeira - spotterskie wakacje
  • H225M Caracal - testy weryfikacyjne
  • An-12 na EPLL
  • Przylot samolotu Adria Airways S5-AAZ "Łódź"
  • Nowe biuro Airbus Helicopters w Łodzi
  • BAE Systems AU regionalnym centrum wsparcia JSF
  • Airbus Helikopter prezentuje nowego H160
  • Historia polskich Migów 29
  • Historia polskich Su-22
  • Frankfurt Airport (EDDF/FRA)
  • Short SC.7 Skyvan
  • Budżet Obywatelski - Mi6
  • Spotterskie wakacje - Korfu
  • Taranis demonstruje możliwości stealth
  • Przemysław Nowak nie żyje
  • Red Bull Air Race - Zasady
  • Red Bull Air Race - Samoloty
  • Red Bull Air Race - Piloci
  • Red Bull Air Race - Challenger Cup
  • Red Bull Air Race - Pylony i kombinezony
  • LOT AMS - Aircraft Maintenance Services
  • BAE Systems tworzy płaską antenę soczewkową
  • Adria Airways
  • Adria Airways - nie tylko przewoźnik
  • Lotnisko w Łasku
  • Bezzałogowy statek powietrzny Taranis
  • Podsumowanie 2013 wg portów lotniczych
  • Podsumowanie 2013 wg linii lotniczych
  • Podsumowanie 2013 wg Lufthansy
  • Podsumowanie 2013 wg Turkish Airlines
  • Podsumowanie 2013 wg Sił Powietrznych
  • Podsumowanie 2013 wg Red Arrows
  • Wizyta niemieckich Typhoonów w Łasku
  • EF Typhoon z 3 transzy w powietrzu
  • 100 tys. zdjęć w galerii Lotnictwo.net.pl
  • Lotniskowe spotkanie z Prezydent Łodzi
  • Służba ochrony Lotniska
  • SOL w praktyce
  • I Lodz You!
  • 80. rocznica lądowania kpt. Skarżyńskiego na Lublinku
  • Tablety w samolotach Hawk
  • Eurocopter 725 Caracal
  • EPLL: Górka na korzeniach
  • Jubileusz skoczków w Piotrkowie Trybunalskim
  • Rekord prędkości helikoptera EC X3
  • Projekty BAE System z lat 60tych
  • Żołnierze USAF w Łasku - II rotacja
  • Bezzałogowy lot Eurocoptera EC145
  • Alfabet Dyżurnego
  • III Festyn Lotniczy Ostrów 2013 - zapowiedź
  • Pierwszy krok w lotnictwie w Aeroklubie Łódzkim
  • Airplane-Pictures.net
  • EPLB Spotters
  • Kontrolerzy ruchu lotniczego
  • Rok 2012 - podsumowanie
  • Samoloty PLL LOT
  • Tryptyk środowiskowy - konfrontacja
  • Łoś z dłutowskiego lasu
  • Tryptyk środowiskowy - spotter
  • Lotnisko Żerniki - Gądki
  • Tryptyk środowiskowy - screener
  • Wieża w Łodzi
  • Spotter.pl
  • Port Lotniczy w Łodzi
  • EPKT Spotters
  • Lotniskowe facebooki
  • EPGD Spotters
  • Airfoto.pl – dawnych wspomnień czar
  • JetPhotos - czy nadal jest przyjazny ?

  • WYWIADY

    OCZAMI CZYTELNIKÓW, FELIETONY


    NAJBLIŻSZE WYDARZENIA


    Foto miesiąca